După un deceniu, Bob Dylan revine la radio în postura de DJ, realizând un episod de două ore având ca temă whisky-ul, emisiune difuzată pe postul de radio prin satelit Sirius XM, disponibilă acum prin streaming pe site-ul laureatului Premiului Nobel.
După un deceniu, Bob Dylan revine la radio în postura de DJ, realizând un episod de două ore având ca temă whisky-ul, emisiune difuzată pe postul de radio prin satelit Sirius XM, disponibilă acum prin streaming pe site-ul laureatului Premiului Nobel.
Autorul „Masters of Wars”, în vârstă de 79 de ani, este blocat din martie din cauza coronavirusului care i-a anulat spectaolele turneului Never Ending Tour, numai că pentru Dylan, carantina s-a dovedit a fi deosebit de productivă, dovada fiind lansarea noului album, „Rough and Rowdy Ways”, primul inedit din ultimii opt ani.
„Mai are cineva un aparat de radio?” glumeşte Dylan, fără să-și ascundă interesul personal față de subiectul emisiunii: „Nu vreau să-mi bat joc de voi, nu ar funcționa. Trebuie să-l gustați: vorbește de la sine. Ne-am gândit cu toții că ar fi o idee bună să facem un episod despre acest intoxicant de culoarea chihlimbarului. Există o mulțime de cântece pe această temă și a fost distractiv să reunim echipa„.
Profitând de coincidența cu Bourbon History Month care cade chiar în septembrie, piesele tematice ales au fost compuse de Van Morrison, George Jones, Thin Lizzy, Tom Waits, Stanley Brothers și Julie London, de nume importante ale bluesului, precum Byllye Williams și Wynonie Harris și, bineînțeles, de Frank Sinatra, căruia cântăreațul i-a dedicat în 2015 un album de coveruri, „Shadows in the Night”.
Laureatul Nobelului a debutat în lumea băuturilor alcoolice în primăvara anului 2018, în colaborare cu Marc Bushala, un iubitor al vieții frumoase și antreprenor de superalcoolice din Midwest. Sticlele de colecție, un rye, un bourbon și un „double barrel”, sunt disponibile online și în magazine specializate din unele state din SUA. Călătoria în lumea băuturilor alcoolice este cea mai recentă aventură din sutele de vieți ale lui Dylan, care nu este nicidecum nou în lumea publicității. Menestrelul „Mr. Tambourine” şi-a împrumutat în trecut chipul și vocea brandului de lenjerie Victoria’s Secret şi unui SUV Cadillac. Urmând Apple, Pepsi, IBM și Google, până la iaurtul Chobani și autoturismele Chrysler, pentru Superbowl 2014.
RADOR
Foto: arhivă Radio Cluj
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.