Tichetul Albastru – o premieră la nivelul administrației publice locale din România
Primăria Cluj-Napoca implementează Tichetul Albastru- o premieră la nivelul administrației publice locale din România.
Articol editat de Camelia Velțan, 5 octombrie 2020, 18:18 / actualizat: 7 octombrie 2020, 15:33
Primăria Cluj-Napoca implementează Tichetul Albastru- o premieră la nivelul administrației publice locale din România.
Prin acest serviciu, cetățeanul va economisi timp și va putea fi ajutat de inspectorul care are în sarcină rezolvarea cererii sale.
Începând din această săptămână, clujenii vor putea comunica online, cu peste 500 de funcționari publici din cadrul primăriei, prin această nouă procedură.
Serviciul este valabil atât pentru cererile care sunt în operare, cât și pentru cele la care s-a primit un răspuns, dar se doresc anumite clarificări, în maximum 30 de zile de la comunicare. Programarea pentru Tichetul Albastru se face cu minim 48 ore înainte.
Viceprimarul Clujului, Dan Tarcea, ne-a oferit detalii în direct la Radio Cluj:
Dan Tarcea.
Mai multe detalii pot fi găsite pe site-ul primăriaclujnapoca.ro
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.