Ţeapă de 12.000 de lei la un hotel din Felix
Întâmplarea a avut loc, la sfârşitul săptămânii trecute, când patronul unei firme de construcţii din Baia Mare a decis să îşi serbeze ziua de naştere, împreună cu prietenii, într-un complex din Băile Felix. Cele patru familii, împreună cu copiii lor, s-au cazat în cele mai scumpe camere ale hotelului şi au consumat băuturi premium şi cele mai scumpe preparate alimentare. Duminică, la checkout, unul dintre moroşeni a solicitat o prelungire a şederii până luni dimineaţa, lăsând la recepţia hotelului datele unei firme pe care să factureze consumaţia, asigurând că luni dimineaţa va face plata.
Articol editat de cristina.rusu, 16 octombrie 2020, 08:41 / actualizat: 21 octombrie 2020, 14:50
Potrivit lui Dumitru Fechete, managerului resortului, aceştia au vandalizat bunuri din apartament, au aruncat prosoape şi halate de baie în piscină, au aruncat cu sticle pe geam, deranjând şi alţi clienţi ai hotelului. A fost nevoie de intervenţia poliţiei pentru a-i linişti. Iar duminică seara, cele patru familii şi-au făcut bagajele şi au plecat pe furiş:
Au fost patru familii din Maramureş – familia Herman şi familia Pop. Au făcut rezervare şi s-au cazat vineri. Iniţial, aveau rezervare până duminică. Sâmbătă după amiază au făcut comenzi destul de consistente la bar şi la restaurant. Seara, pe la 21.30, am avut probleme cu ei pentru că au început să facă gălăgie la piscină, să deranjeze ceilalţi clienţi. Nu i-am putut potoli şi am chemat poliţia. S-au mai liniştit un pic, dar spre dimineaţă au continuat în cameră deranjul. Duminică, la ora 12.00, i-au sunat de la recepţie să predea camera. A venit unul dintre ei şi a spus că nu poate să plece, pentru că au băut noaptea, sunt mahmuri şi nu puteau conduce aşa. Cei de la recepţie i-au chemat să plătească pentru a le putea prelungi camerele. Au venit la recepţie, cu copiii. Au spus că merg la restaurant şi că revin să achite după ce servesc masa. Din restaurant, au mers în camere pe o altă intrare (noi avem două intrări), iar pe la 9 şi ceva au revenit să întrebe ce sumă au de plată. Le-am făcut nota de plată finală, cu cazare, masă şi tot ce au consumat. Au dat datele unei firme cerându-ne să le facem factură pe persoană juridică, spunând că vor face transfer bancar luni dimineaţă. Duminică seara, pe la ora 21.45, au plecat, pe uşa de serviciu. Luni dimineaţa ne-am trezit că nu mai sunt în camere, ci au plecat. Atunci, ne-am uitat pe camerele de supraveghere şi am văzut ce s-a întâmplat de fapt, a declarat Dumitru Fechete, managerul resortului.
Angajaţii hotelului au descoperit luni dimineaţa camerele goale. Astfel, au urmărit înregistrările de pe camerele de supraveghere şi au văzut cum cele patru familii, împreună cu copiii, au ieşit pe uşa din dos, au urcat în maşini de lux şi au plecat fără să achite un leu.
Reprezentanţii hotelului au încercat să îl sune pe omul de afaceri pentru a soluţiona amiabil problema, doar că acesta a blocat apelurile. Astfel, ei i-au făcut plângere la Poliţie.
Crina Dobocan
Foto: facebook hotel
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.