Începând de luni, 9 noiembrie, pe toată perioada stării de alertă angajatorii trebuie să dispună munca la domiciliu sau în regim de telemuncă pentru toate activitățile sau, acolo unde nu se poate, salariații trebuie să aibă program individualizat.
Foto: Fotografie de Daria Shevtsova, de la Pexels
Articol editat de Andreea Leonid,
8 noiembrie 2020, 10:27
Începând de luni, 9 noiembrie, pe toată perioada stării de alertă angajatorii trebuie să dispună munca la domiciliu sau în regim de telemuncă pentru toate activitățile sau, acolo unde nu se poate, salariații trebuie să aibă program individualizat.
Inspecția Muncii a publicat un ghid în care explică procedura care trebuie îndeplinită. Ghidul conține instrucțiuni despre modificarea unui contract individual de muncă aflat în derulare într-unul de muncă la domiciliu. La telemuncă angajatorul trebuie să adauge contractului individual de muncă aflat în derulare o clauză în acest sens.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.