Program modificat la Casa de Asigurări de Sănătate Bihor
Foto: Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Bihor
Activitatea directă cu publicul la Casa de Asigurări de Sănătate Bihor va fi limitată, în perioada stării de alertă. Măsura este influențată de evoluția situației epidemiologice din municipiul Oradea și din judetul Bihor, precum și de persistența unui număr crescut de persoane infectate în județul nostru și apariția zilnică a unor cazuri noi de persoane infectate.
Articol editat de cristina.rusu,
18 noiembrie 2020, 16:50
Activitatea directă cu publicul la Casa de Asigurări de Sănătate Bihor va fi limitată, în perioada stării de alertă. Măsura este influențată de evoluția situației epidemiologice din municipiul Oradea și din judetul Bihor, precum și de persistența unui număr crescut de persoane infectate în județul nostru și apariția zilnică a unor cazuri noi de persoane infectate.
Conducerea Casei de Asigurări Bihor îndeamnă cetățenii să-și triită documentele în format electronic, prin poștă sau curierat rapid pentru a evita deplasările și contactul cu alte persoane.
Astfel, din 13 noiembrie 2020, la Casa de Asigurări de Sănătate Bihor activitatea de relații cu publicul va funcționa în zilele de luni, miercuri, joi, în intervalele orare 9.00 -12.00 si 15,30-16,30, vineri: în intervalul orar 9.00 -12.00; iar marti : în intervalele orare 9.00-12.00 si 15,30-16,30. De asemenea, în intervalul orar 16,30-18,00 activitatea se va desfășura prin ghișeul unic.
Reamintim cetățenilor că toate documentele, petițiile, cererile etc. adresate insituției se pot trimite prin poștă ori curierat, se pot trasmite prin email la adresele casbh@rdslink.ro și e-mail@casbh.rdsor.ro, pe fax nr. 0259.454184 și 0259.416017 sau online prin intermediul formularului de contact care poate fi accesat pe site-ul CAS Bihor la Sectiunea –Contact -Form de contact- sau http://www.cnas.ro/casbh/contact/contact.html, a anunțat conducerea CAS Bihor.
CAS Bihor recomandă ca, doar în cazuri excepționale și dacă nu există o altă varianță de transmitere a documentelor, acestea să fie depuse la registratura instituției, pentru a limita astfel cât mai mult deplasările și interacțiunea cu alte persoane.
Casa de Asigurări de Sănătate Bihor asigură cetațenii că toate solicitările adresate instituției în această perioadă vor fi înregistrate, prelucrate și soluționate cu responsabilitate și celeritate.
Crina Dobocan
Foto: Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Bihor
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.