Lockdown-ul, ”vinovat” de creșterea exponențială a vânzărilor online
Produsele şi decoraţiunile pentru casă, jucăriile, cărţile, bijuteriile şi electronicele au înregistrat, de asemenea, vânzări de peste 150%.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 14 decembrie 2020, 11:57
Anul 2020 a generat o schimbare radicală a comportamentului de consum în toată lumea, arată studiul. Dacă, iniţial, lockdown-ul a fost motorul principal pentru creşterea vânzărilor, ulterior, acţiunile retailerilor, orientate către păstrarea acestei evoluţii, i-au determinat pe clienţi să facă achiziţii online în continuare.
În acelaşi timp, clienţii au găsit suficiente motive pentru a păstra acest comportament de consum: posibilitatea de a face abonamente la anumite servicii, comoditate, acces mai rapid la o gamă mai mare de produse, economii de timp şi bani sau siguranţă mai mare, spune Cristi Movilă, Growth Leader pentru Europa Centrală şi de Est la VTEX.
Foto: arhivă Radio Cluj
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.