Call Center pentru întrebări legate de energia electrică
Este vorba despre o linie telefonică dedicată special liberalizării pentru cei care doresc să afle mai multe despre acest proces sau doresc să primească ajutor pentru a accesa comparatorul de preţuri de pe site-ul ANRE.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 6 ianuarie 2021, 16:32 / actualizat: 12 ianuarie 2021, 12:03
Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021.
Consumatorii de energie electrică mai au timp până la sfârşitul lunii să-şi aleagă o ofertă de pe piaţa concurenţială, fără a fi penalizaţi prin introducerea automată în serviciul universal mai scump.
Vicepreşedintele Autorităţii Naţionale de Reglementare în Energie, Zoltan Nagy-Bege ne sfătuieşte să evităm să mergem la centrele de relaţii cu clienţii si să optăm pentru celelalte variante de încheiere a unor noi contracte.
Până acum cea mai mare parte dintre consumatori – 6 milioane- nu au trecut pe piaţa concurenţială. Semnarea unui nou contract aduce avantaje finaciare, dar şi probleme birocratice.
Alegerea nu trebuie făcută cu teamă pentru că orice furnizor am alege, schimbarea se poate repeta la 21 de zile, în cazul în care avem nemulţumiri legate de derularea contractului.
Foto: arhivă Radio Cluj
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.