TikTok susține că a depăşit pragul unui miliard de utilizatori activi
Platforma video a câștigat peste 300 de milioane de utilizatori din iulie 2020, ultima dată la care compania a comunicat cifrele de prezență.
Deja populară înainte de pandemia coronavirusului, în principal datorită coregrafiilor sale virale pe hituri pop, TikTok a beneficiat de un impuls major odată cu închiderile ţărilor, școlilor şi cu telemunca.
Articol editat de cristina.rusu, 28 septembrie 2021, 14:39
Construită inițial pe principiul videoclipurilor de maximum 15 secunde, platforma a mărit limita la 60 de secunde, apoi la 3 minute la începutul lunii iulie pentru a atrage un public mai mare și a concura cu YouTube.
La rândul său, filiala Google a lansat YouTube Shorts, desfășurat în peste 100 de țări la mijlocul lunii iulie, pentru a concura cu TikTok pe segmentul formatelor scurte.
Filiala ByteDance, al cărei echivalent în China se numește Douyin, rămâne totuși la o distanță bună de YouTube, care revendica 2,3 miliarde de utilizatori activi lunar în 2020.
TikTok încearcă acum să monetizeze mai mult traficul către platforma sa, lucru pe care a întârziat să-l facă la începuturile sale.
Rețeaua socială a intensificat publicitatea anul trecut și a lansat, la sfârșitul lunii august 2021, o nouă funcție care le permite utilizatorilor să achiziționeze direct produse oferite pe platformă de creatorii de conținut.
RADOR
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.