COVID la Casa de Pensii Satu Mare. Documentele transmise doar online sau prin poștă
Măsura este valabilă timp de 14 zile, iar actele care pot fi transmise online sunt cererile pentru activarea contului on-line pe site-ul CNPP, petiții, sesizări, adeverințele studenților sau ale elevilor care nu au depus până la data de 25 septembrie 2021, actul doveditor că urmează studiile într-o instituție de învățământ organizată conform legii.
Articol editat de , 12 octombrie 2021, 14:24
Prin intermediul poștei pot fi trimise cererile de solicitare a ajutorului de deces, cererile pentru solicitarea diferitelor tipuri de pensie, pentru recalculare a pensiei, plata pensiei prin cont bancar, pentru solicitarea indemnizației acordate în baza Legii 154/2021. Actele trebuie trimise în plic sigilat, cu confirmare de primire, iar cererile transmise trebuie să fie semnate, completate corect și cu precizarea unui număr de telefon al solicitantului.
Conducerea CJP Satu Mare informează că accesul în sediul instituției este permis doar în situații speciale, și doar pe baza certificatului digital verde privind COVID sau a rezultatului negativ emis înainte cu maxim 72 de ore până la prezentarea la instituție.
Stela Tudor/Foto: Facebook
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.