Cine a primit contractul de proiectare și execuție a lotului 4 din Autostrada Sibiu – Pitești
Aceasta este a doua contestație depusă de China Railway, după ce la prima Curtea de Apel București a impus reanalizarea ofertelor.
Pentru construcția acestui lot de autostradă, la licitația lansată în martie 2019, oferta câștigătoare a fost de 1,68 de miliarde de lei.
Tronsonul Tigveni – Curtea de Argeș are o lungime de numai 10 kilometri. Pe acest lot se află însă mai multe lucrări de artă, printre care un tunel de 1350 de metri pe sub dealul Momâia, 9 poduri și 3 viaducte, cel mai lung având 650 de metri.
Articol editat de DSRNetworkAdmin, 15 octombrie 2021, 19:07
Potrivit contractului, investiția care se derulează din fonduri europene trebuie finalizată în 5 ani, din care un an și 4 luni proiectarea și 3 ani și 8 luni execuția propriu-zisă.
Acesta este al treilea lot din totalul de cinci ale Autostrăzii Sibiu – Pitești pentru care a fost desemnat câștigător. Pe sectorul 1, Sibiu – Boița, atribuit tot firmei Porr, lucrările sunt realizate în proporție de 50 la sută și în ritmul la care se lucrează vor fi terminate înainte de 2023, termenul prevăzut în contract. Lotul 5, Curtea de Argeș – Pitești, este executat de italienii de la Astaldi care au finalizat proiectarea și luna trecută au primit ordinul de începere a lucrărilor.
În fază avansată de licitație se află tronsoanele 2 și 3, unde urmează să se realizeze cele mai complexe lucrări efectuate vreodată în infrastructura rutieră din România, fiind vorba de prima porțiune de autostradă care traversează munții.
Mihai Miclăuș
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.