Sute de sălăjeni înșelați la cumpărături pe internet
Reporter: Pe pagina de internet a comerciantului trebuie să existe informații clare despre nume, adresă, telefon, informații despre principalele caracteristici ale produselor și serviciilor comercializate, inclusiv prețul total al acestora. Consumatorii au dreptul să returneze produsele cumpărate. Dorel Fekete, comisar șef adjunct al Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Sălaj:
Articol editat de Andreea Leonid, 26 octombrie 2021, 18:33
Dorel Fekete: Legea stabilește un termen de 14 zile calendaristice în care poți renunța la achiziție fără a oferi un motiv și fără costuri suplimentare. Dacă vânzătorul nu trimite un curier pentru ridicarea produsului, consumatorul plătește returul. Comerciantul are obligația să ramburseze prețul plătit în termen de maxim 14 zile. Atenție, există anumite cazuri în care nu te poți retrage din contract, cum ar fi pentru produsele care sunt realizate după specificațiile tale, precum și înregistrările audio, video, ori programele informatice.
Reporter: Prețul și garanția trebuie evidențiate, modalitățile de livrare trebuie, de asemenea, prezentate cât mai clar, astfel încât cumpărătorul să știe când și mai ales cum va intra în posesia produselor cumpărate.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.