ANAF lansează serviciul de chat destinat contribuabililor
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează din 22 noiembrie serviciul de chat destinat contribuabililor, care va fi în teste până la finalul anului, a anunţat,miercuri, 17 noiembrie, preşedintele instituţiei, Mirela Călugăreanu.
Articol editat de Andreea Leonid, 17 noiembrie 2021, 14:50
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală lansează din 22 noiembrie serviciul de chat destinat contribuabililor, care va fi în teste până la finalul anului, a anunţat,miercuri, 17 noiembrie, preşedintele instituţiei, Mirela Călugăreanu.
Prin intermediul serviciului de chat, contribuabilii pot beneficia de asistenţă pentru accesarea serviciilor disponibile pe portalul ANAF. În situaţia în care contribuabilii doresc alte informaţii, aceştia sunt rugaţi să apeleze la celelalte modalităţi de acordare a asistenţei, cum ar fi call-center-ul ANAF, care are în prezent capacitatea de a prelua 90 de apeluri simultan.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.