Guvernul are în vedere o nouă schemă de sprijin pentru populație
Furnizorii care nu au întocmit corect facturile la energie şi gaze, trebuie să le refacă – a declarat ministrul energiei, Virgil Popescu – şi, mai mult, să nu perceapă nici penalităţi. El a precizat, cu puţin timp în urmă, că Legea nr.259 va fi modificată în acest sens şi urmează să fie introdusă şi imposibilitatea debranşării consumatorilor. Virgil Popescu spunea că va fi un pachet de măsuri care să-i sprijine pe cetăţeni, să treacă mai uşor peste aceste majorări ale facturilor la energie şi gaze şi a explicat, totodată, şi paşii pe care trebuie să-i urmeze consumatorii nemulţumiţi.
Articol editat de Andreea Leonid, 12 ianuarie 2022, 18:54
Virgil Popescu: Întâi reclamaţia la furnizor. Dacă furnizorul rezolvă, trebuie să ştie oamenii că dacă suma este mai mare de 100 de lei, atunci furnizorul are obligaţia în 5 zile să o returneze, deci nu să stea cu banii. Dacă este sub 100 de lei, atunci se recuperează din factura următoare. Dacă furnizorul nu dă curs cererii, reclamaţi la ANRE. Şi eu vă spun că aşa am făcut eu, în urmă cu câţiva ani de zile şi am ajuns la ANRE şi s-a rezolvat situaţia.
Ministrul energiei a mai spus că va fi o discuţie şi în coaliţie pentru validarea acestui pachet de măsuri şi cel mai probabil proiectul de ordonanţă de urgenţă ar putea fi adoptat chiar în prima şedinţă de guvern.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.