Unde ne adresăm pentru problemele apărute la facturile de electicitate și gaze naturale
Mai mult, reprezentanţii asociaţiilor susţin că acest demers, precum şi apelul la instanţă sau la ANPC sunt, adesea, singurele acţiuni prin care consumatorii casnici sunt luaţi în seamă de furnizori.
Avocatul Gheorghe Piperea, președintele Asociației Parakletos, a declarat miercuri, 12 ianuarie, într-o conferință de presă că cei mai mulți consumatori nu își știu drepturile în relația cu furnizorii.
Mai mult, consumatorii casnici sunt reticenți în a depune plângeri sau solicitări, pentru că facturile cuprind termeni și formule matematice pe care nici consumatorii educați nu le înțeleg pe deplin.
Din acest motiv, consumatorii nu sesizează clauzele sau acțiunile abuzive ale furnizorilor, în materie de facturi.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 12 ianuarie 2022, 14:01
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.