Prima pagină » Știri » Social » Linie telefonică specială pentru toţi consumatorii nemulţumiţi de facturile eronate
Linie telefonică specială pentru toţi consumatorii nemulţumiţi de facturile eronate
Foto: OpenClipart-Vectors/Pixabay
Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei a înfiinţat o linie telefonică specială – 0374 554 265 – la care pot suna toţi consumatorii nemulţumiţi de facturile pentru ultimele două luni. Vicepreşedintele instituţiei, Zoltan Nagy-Bege, a precizat astăzi, la Radio România Actualităţi, că furnizorii care au greşit calculele vor repara erorile, deoarece, în caz contrar, vor fi amendaţi:
Articol editat de Andreea Leonid,
13 ianuarie 2022, 13:23
Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei a înfiinţat o linie telefonică specială – 0374 554 265 – la care pot suna toţi consumatorii nemulţumiţi de facturile pentru ultimele două luni. Vicepreşedintele instituţiei, Zoltan Nagy-Bege, a precizat astăzi, la Radio România Actualităţi, că furnizorii care au greşit calculele vor repara erorile, deoarece, în caz contrar, vor fi amendaţi:
Zoltan Nagy-Bege: Noi încă din decembrie am strâns informații din piață și am solicitat de la toți furnizorii de energie electrică și gaze naturale să ne raporteze dacă pe lunile noiembrie și decembrie au aplicat sau nu au aplicat prevederile legii şi din datele noastre rezultă că marea majoritate a furnizorilor, peste 90% din furnizori au aplicat prevederile legii. Este adevărat că printre furnizori este un furnizor mare de energie electrică, care are în jur de 30% din clienţii casnici din România care nu a aplicat şi şi-a asumat faptul că nu a aplicat prevderile legii pentru cele două luni, dar și acest furnizor, deja, în cursul lunii ianuarie, a început să emită facturile incluzând în aceste facturi emise în ianuarie şi compensările pentru noiembrie și decembrie, iar ce riscă furnizorii? Bineînţeles, riscă nişte amenzi, în funcţie de gravitatea faptei, vor primi amenzi contravenționale.
Între timp, Guvernul a anunţat că pregăteşte noi măsuri, în contextul creşterii preţurilor la energie, iar Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a declanşat controale la toţi furnizorii din ţară.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.