Locuitorii judeţului Sălaj reclamă facturile mult prea mari la utilități
Cele mai mari probleme sunt la gazele naturale, în cazul cărora facturile s-au dublat. Autorităţile locale recomandă în aceste cazuri o discuţie cu furnizorii şi apoi reclamarea situaţiei la OPC.
Articol editat de Camelia Velțan, 15 martie 2022, 14:08
Sute de sălăjeni reclamă la Protecția Consumatorilor facturile a căror valoare s-a dublat în ultimele două luni, vizate fiind serviciile de furnizare a gazului și energiei electrice. Autoritățile recunosc că sunt probleme.
Dorel Fechete, comisarul-șef adjunct al Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Sălaj:
Într-adevăr, este un val mare de reclamanți. Încercăm să facem față și să putem da niște răspunsuri pertinente și profesionale.
Persoanele care depun reclamații trebuie să urmeze o serie de proceduri.
Dorel Fechete: S-a deschis un ghișeu cu publicul, reclamațiile se pot face și online și direct la sediul instituției noastre.
Consumatorii sunt sfătuiți să fie extrem de atenți la documentele pe care le semnează pentru prestări servicii, dar și la produsele cumpărate din magazine sau din mediul online, totul pentru prevenirea înșelăciunilor prezente mai ales în comerțul virtual.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.