OMS şi UNICEF acuză producătorii de lapte praf de utilizarea unor practici publicitare neetice
Potrivit unor noi cercetări, industria foloseşte aplicaţii, influenceri pe reţele de socializare şi grupurile de susţinere online pentru a-şi promova produsele.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 29 aprilie 2022, 11:59
Aceste forumuri sunt ulterior folosite pentru colectarea de informaţii şi trimiterea de promoţii personalizate femeilor însărcinate şi noilor mame.
OMS susţine că aceste tactici sunt o încălcare flagrantă a unui acord internaţional, semnat cu 40 de ani în urmă, menit să protejeze proaspetele mame de marketingul agresiv.
În acest fel, se ajunge la milioane de femei, de trei ori mai multe decât cele care primesc informaţii despre alăptare.
Ca urmare, vânzarea de lapte praf creşte şi mamele sunt descurajate să alăpteze exclusiv, metodă despre care experţii în sănătate susţin că este cea mai bună pentru primele şase luni de viaţă.
Astfel de practici ar fi trebuit oprite cu decenii în urmă, susţine noul raport, şi nu există nicio scuză pentru continuarea lor.
RADOR
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.