Mașina autohtonă prinde aripi în România și în Europa
Foto: captură ecran
Dacia nu dă doi bani pe problemele cu care se confruntă producătorii auto, cel puţin asta rezultă din faptul că vânzările companiei din România au crescut semnificativ în prima jumătate a anului.
Articol editat de cristina.rusu,
15 iulie 2022, 11:43
Dacia nu dă doi bani pe problemele cu care se confruntă producătorii auto, cel puţin asta rezultă din faptul că vânzările companiei din România au crescut semnificativ în prima jumătate a anului.
Şi în Ungaria, a fost a treia cea mai populară marcă, în prima jumătate a anului. În toiul „zbaterii” pieţei autoturismelor noi, în primele şase luni vânzările au crescut cu 5,9%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2021 – scrie portalul maszol.ro, care citează un raport al unei companii de mașini.
Din primele 20 de mărci de pe piaţa europeană, mașina românească a fost singura care a reuşit să îşi mărească vânzările. În perioda 1 ianuarie – 31 mai, au fost vândute 277.885 de mașini noi.
Cea mai vândută marcă în România şi Portugalia, în Franţa, aceasta s-a situat pe locul doi, iar în Italia, Polonia, Croaţia, Ungaria şi Cehia, pe locul trei.
În România, în primele şase luni ale anului 2022 au fost vîndute 16.382 de unităţi, cu 34% mai multe decât anul trecut.
RADOR
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.