Poșta Română vrea să facă investiții în digitalizare
El a recunoscut problemele pe care le întâmpină clienții poștei pe care le-a explicat prin sistemele IT din anii 90, dar a anunțat și măsurile pentru un nou pas spre era digitală:
Articol editat de Andreea Leonid, 2 august 2022, 14:31 / actualizat: 2 august 2022, 16:32
Poșta are probleme serioase cu acest timp de așteptare și timpul de așteptare se creează dintr-un singur motiv: infrastructură de anii 1990 de IT, ceea ce înseamnă aplicații de soft și infrastructură de hardware, servere și rețeaua în sine. Suntem în procedură de atribuire pentru o investiție de aproape 2.000.000 de lei în care încercăm să cumpărăm spațiu de stocare. Acest lucru ne va permite să nu mai avem căderi de servere care durează o jumătate de oră până se repornesc. Acest lucru ne va permite să instalăm noi aplicații care să ruleze pe servere. (Valentin Ștefan, directorul Poștei Române)
Totodată, șeful Poștei Române a anunțat că de la 1 august aproximativ 20.000 de angajați au primit o majorare salarială de 10%, reprezentând în medie 200-300 de lei/lună. Majorarea salarială NU s-a acordat și angajaților cu funcții de conducere.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.