Bistrițenii au reclamat că facturile la energie electrică vin cu întârziere
În plus, atunci când acestea au fost emise, sumele de plată erau atât de mari, încât bistriţenii nu le-au putut achita.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 29 septembrie 2022, 14:03
Furnizorul de energie a fost amendat cu 50.000 de lei, transmite Cristiana Sabău, care a discutat și cu oamenii nemulțumiți:
N-a venit la nimeni în comuna la noi!
De unde sunteți?
Din Lunca Ilvei.
De la începutul anului, 93 de locuitori ai județului s-au plâns Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor că nu au primit cu lunile facturile de la furnizorul de electricitate.
Stelian Dolha, comisar șef adjunct:
S-au adunat 3-4, 5 luni de zile până au emis ei facturi. Bineînțeles că prima dată petentul se adresează lor, pe urmă ajunge la noi că nu se întâmplă aproape nimic și încercăm o eșalonare de plată pe suma rămasă. Bineînțeles că sunt sume mari.
Cazul unui pensionar i-a impresionat pe comisari, care au decis să amendeze compania cu 50.000 de lei:
Un bătrânel a început să plângă în instituție pentru că factura lui era dată după 4 luni de zile și nu mai avea nici măcar cu ce să plătească factura. Am luat această decizie împreună cu comisarul care instrumenta acest caz. Cred că trebuie tras un semnal de alarmă.
Furnizorul de electricitate a plătit amenda, dar o va contesta în instanță, întrucât spune că întârzierea cu care a trimis facturile se datorează numeroaselor modificări legislative de pe piața energiei.
Cristiana Sabău
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.