Prima pagină » Știri » Social » Protecția Consumatorilor – recomandări înainte de Black Friday
Protecția Consumatorilor – recomandări înainte de Black Friday
Foto: ANPC
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor le recomandă cetăţenilor să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze în perioada marilor reduceri de preţuri, cum este şi Black Friday.
Articol editat de Andrei Cretoiu,
4 noiembrie 2022, 14:04
Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor le recomandă cetăţenilor să se informeze cât mai complet asupra produselor pe care intenţionează să le achiziţioneze în perioada marilor reduceri de preţuri, cum este şi Black Friday.
Potrivit preşedintelui ANPC, Horia Constantinescu, invitat astăzi, la RRA, chiar şi citirea recenziilor privind produsele oferite online poate da indicii despre calitatea acestora sau despre seriozitatea comerciantului.
El a enumerat câteva practici comerciale incorecte mai des întâlnite:
Prima este afirmația că un preț este redus în condițiile în care se dovedește că în ultimele 30 de zile a avut probabil chiar și un preț mai mic decât cel pretins a fi la acest moment, cu o reducere substanțială. Legat de avantajele unei achiziții, legat de calitatea produsului, legat de modul în care este oferit prețul și de componența acestuia, în sensul de a avea toate taxele și tot ceea ce ține de livrarea produsului cuprinse în preț, au fost mai multe cele sesizate sau cele constatate de către colegii noștri și bineînțeles, sancționate. (Horia Constantinescu, ANPC)
Preşedintele ANPC a mai spus că toţi consumatorii nemulţumiţi trebuie să încerce, mai întâi, o rezolvare cu operatorul economic, şi doar dacă nu se remediază problema, să sesizeze Protecția Consumatorilor.
Transcriere audio prin Vatis Tech
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.