Sfaturi pentru populație și agenți economici în cazul facturilor la energie
Articol editat de Andreea Leonid, 27 noiembrie 2022, 09:33
Schimbările legislative în domeniul energiei au blocat în mod repetat procesul de facturare, spun companiile de furnizare, motivând întârzierile în emiterea facturilor, situație cu care se confruntă sute de români. În județul Sălaj, sunt persoane care au primit facturile cumulate pentru consumul de energie după 2 sau 3 luni. Pentru prevenirea unor eventuale înșelăciuni sau erori de facturare, autoritățile responsabile cu protecția consumatorilor vin cu sfaturi pentru populație și agenți economici, detaliază corespondentul nostru Adrian Lungu.
Reporter: Consumatorii de energie, persoane fizice sau juridice, sunt îndemnați să analizeze cu atenție contractele încheiate cu furnizorii de energie, să urmărească toate detaliile cuprinse în oferte, posibile taxe suplimentare, costuri ascunse sau alte elemente care le pot cauza probleme sau pot duce la facturi mult prea mari, susțin autoritățile sălăjene din domeniul protecției consumatorilor. Nemulțumiri există deja nu doar din cauza facturilor mari, ci și pentru faptul că sute de sălăjeni abia acum au primit facturile pentru energia electrică furnizată în lunile de vară.