„Gustă nimicul!” Acesta e sloganul cu care rulează acum o campanie publicitară din Japonia. E vorba de un producător care a lansat pe piaţă nişte bomboane care cică nu au absolut niciun gust.
Articol editat de cristina.rusu,
7 ianuarie 2023, 06:00 / actualizat: 7 ianuarie 2023, 8:28
„Gustă nimicul!” Acesta e sloganul cu care rulează acum o campanie publicitară din Japonia. E vorba de un producător care a lansat pe piaţă nişte bomboane care cică nu au absolut niciun gust.
Întotdeauna asociem dulciurile cu un gust anume, de asta le cumpărăm. Cel puţin aşa a fost până acum, pentru că o firmă japoneză crede că poate schimba paradigma.
Conform ambalajului, bomboanele cu gust de nimic au doar 2 ingrediente: polidextroză şi eritritol. Vă puteţi imagina să poftiţi la aşa ceva?
Dar oare chiar sunt fără gust? Ei bine… da şi nu prea. Testerii au fost surprinşi de cât de neutre sunt bomboanele; totuşi au observat o vagă aromă care aminteşte de o băutură diluată pentru sport şi de orezul alb.
Se ridică întrebarea: de ce şi-ar bate capul cineva să cumpere aşa ceva? Până la urmă tot consumatorii sunt cei care vor decide dacă produsul e sau nu viabil.
Andrea Nagy
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.