Telefonul Vârstnicului a fost apelat anul trecut de 2.500 de ori
Peste 13.000 de convorbiri cu aproape 2.500 de seniori au fost înregistrate la Telefonul Vârstnicului pe parcursul anului trecut, a informat luni, 9 ianuarie, Fundaţia Regală Margareta a României.
Articol editat de Andrei Cretoiu, 9 ianuarie 2023, 14:16
Peste 13.000 de convorbiri cu aproape 2.500 de seniori au fost înregistrate la Telefonul Vârstnicului pe parcursul anului trecut, a informat luni, 9 ianuarie, Fundaţia Regală Margareta a României.
În cadrul acestora, 2.485 de seniori au beneficiat de informare, consiliere, îndrumare, sprijin material sau emoţional.
Între motive, pe primul loc s-a situat obţinerea de informaţii practice, utile şi de încredere, echipa de asistenţi sociali a liniei telefonice având o bază de date cu peste 450 de instituţii de stat sau private care oferă servicii specifice pentru seniori.
Nevoia de îngrijire şi sprijin la domiciliu a revenit, anul trecut, pe locul al doilea în topul apelurilor, iar pe locul al treilea au fost solicitările de sprijin financiar şi material.
Pentru 100 de persoane cre au exprimat nevoia de a fi active, Telefonul Vârstnicului a dat informații despre acţiuni de voluntariat în comunitate şi a încurajat înscrierea la activităţile organizate în cluburile de seniori.
Telefonul Vârstnicului, un proiect al Fundaţiei Regale Margareta a României, poate fi apelat la numărul 0800 460 001 .
Linia e gratuită și confidențială și e disponibilă de luni până vineri, între orele 08.00-20.00, și sâmbăta, între orele 08.00-16.00
Agerpres
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.