Prima pagină » Știri » Internaţional » Elevii japonezi urcă pe locul trei într-un clasament în ceea ce privește capacitatea de citire
Elevii japonezi urcă pe locul trei într-un clasament în ceea ce privește capacitatea de citire
Foto: unique hwang / Pixabay
Elevii japonezi s-au clasat pe locul al treilea în ceea ce priveşte capacitatea lor de a folosi abilitățile de citire pentru a rezolva probleme din viața reală, la un test internațional de evaluare a învățării în 2022, urcând semnificativ de pe locul 15 pe care s-au poziţionat în 2018, a arătat un studiu global publicat marţi, 5 decembrie.
Articol editat de cristina.rusu,
7 decembrie 2023, 09:56
Elevii japonezi s-au clasat pe locul al treilea în ceea ce priveşte capacitatea lor de a folosi abilitățile de citire pentru a rezolva probleme din viața reală, la un test internațional de evaluare a învățării în 2022, urcând semnificativ de pe locul 15 pe care s-au poziţionat în 2018, a arătat un studiu global publicat marţi, 5 decembrie.
În cadrul testului computerizat al Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) realizat pentru elevii cu vârsta de 15 ani din 81 de țări și economii, Japonia a avansat, de asemenea, faţă de studiul anterior, de pe poziţia a cincea pe locul al doilea – la științe și de pe al șaselea pe locul al cincilea – la matematică.
În contextul în care ultimul sondaj a vizat elevii afectați de pandemia de coronavirus, o analiză realizată de un oficial al ministerului japonez al educației a arătat că închiderea pe o perioadă mai scurtă a școlilor în Japonia decât în alte țări ar fi putut influența rezultatele, subliniind totodată eficiența învățării exploratorii și a metodelor de predare interactive, care au câștigat teren. (https://www.japantimes.co.)
RADOR RADIO ROMÂNIA
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.