Tunsoarea bună trece primejdia rea! | FOTO
Haina îl face pe om, dar părul îl scoate în evidență.
Articol editat de Bianca Câmpeanu, 1 mai 2024, 06:00
De câte ori n-ați ieșit din salon cu părul aranjat ori tuns altfel decât ați visat? În sezonul rece mai trecem cumva cu vederea o freză care nu ne place, dar lucrurile se schimbă când se incălzește vremea. Plete-n vânt, culori care să atragă atenția sau care să ne pună in evidența chipul și personalitatea. Lista avantajelor unei coafuri este lungă și depinde mult de felul în care comunicăm cu stylist-ul.
Reporter: Roxana Sabău și Eliza Rusu sunt două tinere care și-au propus să organizeze o conferință la care să participe hairstyle-iști, dar și clienți interesați de felul în care arată, pentru că, nu-i așa, haina îl face pe om, dar părul îl scoate în evidență.
Roxana Sabău: Încerc să îi spun care sunt trăsăturile cele mai frumoase și să vedem cum am putea să îi punem în evidență stilul pe care îl are vizavi de vestimentație și machiaj, mai ales când vorbim de aranjat pentru ocazii speciale.
Eliza Rusu: Clientele nu prea vor să accepte creponarea. Și nici freze foarte complicate și lungi ca durată de timp.
Reporter: Cât de des ar trebui să mergem la salon?
Eliza Rusu: Depinde foarte mult de lungimea părului, dar noi recomandăm o dată la trei luni să fie cel puțin tăiate din vârfuri. Recomand să îți schimbi freza. Lumea o să vadă, mai ales bărbații, și cred că ar fi bine, dacă te vopsești, să nu-ți lași rădăcinile crescute. Nici un păr blond neîngrijit nu arată bine.
Roxana Sabău: Trebuie să avem o diagnoză corectă, să-i alocăm clientei noastre cel puțin 10 minute în care să o întrebăm cum își aranjează părul, care e stilul ei de zi cu zi și ce vrea ea de la tunsoarea respectivă.
Eliza Rusu: O relație bună cu clienta pornește chiar de la intrarea ei în salon. Noi trebuie să fim disponibile, indiferent de ora la care ne vizitează, să le răspundem la telefon clienților, chiar dacă asta îți ia, probabil, din viața personală.
Reporter: Cât vă manifestați din punct de vedere artistic pe părul clientelor?
Eliza Rusu: Cred că putem orice, atâta timp cât noi ne simțim bine. Unii vor să fie în conformitate cu job-ul pe care îl au, unii chiar vor să iasă în evidență la job și atunci cred că ambele variante ar fi ideale pentru ceea ce își doresc clientele.
Roxana Sabău: Putem să ne alegem ce dorim să punem în aplicare în funcție de personalitatea fiecăreia. Cred că îți atragi cliente și în funcție de felul în care ești tu ca persoană.
Ascultă tot reportajul nostru, aici:
Alina Vigoniuc
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.