TAROM va despăgubi călătorii care au achiziționat bilete la cursele anulate
Află mai jos ce trebuie să faci dacă ai cumpărat bilete de avion de la Tarom iar cursa ta a fost anulată.
Articol editat de Andrada Ștefănescu, 9 iulie 2024, 17:08
Gestul piloţilor de la TAROM, care s-au declarat luni, 8 iulie, brusc inapți de zbor, a provocat mari probleme pasagerilor, care ar fi trebuit anunțați din timp pentru a-și putea planifica altfel călătoriile, consideră comisarul pentru transporturi Adina Vălean.
Ea a atras atenția că situația nu este de bun augur în contextul în care compania beneficiază de un ajutor de stat aprobat Comisia Europeană:
Adina Vălean: Comisia Europeană a aprobat, în urma unui proces lung de negociere, ajutorul de stat pentru Compania Tarom. Asta înseamnă un certificat de sănătate, înseamnă un start de la zero pentru companie. Această aprobare s-a făcut în baza unui plan de restructurare cu previziuni precise, care este considerat de Comisia Europeană ca fiind un plan bun, pentru ca această companie să fie profitabilă. Ar fi păcat ca atâta vreme cât ele au creat bazele pentru profitabilitate ulterioară, ea să fie diminuată din alte evenimente și întâmplări care nu sunt previzibile.
Tarom îi va despăgubi pe toți călătorii care au achiziționat bilete direct de la companie și care depun cerere de rambursare a compensațiilor la adresa special creată despăgubire8iulie@tarom.ro.
Cei care au cumpărat bilete prin intermediul altor companii trebuie să trimită acolo aceste cereri, precizează Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Pasagerii trebuie să păstreze și să pună la dispoziție, de asemenea, bonurile sau facturile prin care au achiziționat cazare, transport, obiecte de minimă necesitate în perioada în care zborul a fost anulat și până la rerutare, informează Rador Radio România.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.