RAReș este cel mai nou ”angajat” al Registrului Auto Român
RAReș, un specialist virtual, care a fost creat pentru a răspundă întrebărilor 24 de ore din 24, pe site-ul Registrului.
Articol editat de cristina.rusu, 2 octombrie 2024, 11:01
Asistentul oferă răspunsuri la întrebări referitoare, de exemplu, la data expirării verificării tehnice sau informații despre ce trebuie făcut în cazul pierderii cărții de identitate sau pentru programarea la o reprezentanță.
Purtătorul de cuvânt al RAR, Roxana Dima.
Chatbot-ul RAReș a fost proiectat să devină din ce în ce mai bun, dar și prietenos, pentru că are capacitatea de a procesa volume mari de informații și de a înțelege limbajul natural uman.
Pe măsură ce va interacționa cu utilizatorii, Rareș va învăța continuu din aceste schimburi de informații și va fi mai performant și mai precis în furnizarea de răspunsuri și soluții personalizate.
Cu ajutorul chatbot-ului, RAR își propune să simplifice accesul la informațiile despre serviciile și procedurile instituției, fiind accesibil atât pe computer, cât și pe telefonul mobil.
Ioana Bindea
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.