Probleme la platforma informatică a CNAS
Casa Națională de Asigurări de Sănătate a convocat de urgență prestatorii serviciilor de mentenanță pentru Platforma Informatică, după ce furnizorii de servicii medicale au semnalat dificultăți în utilizarea sistemului.
Articol editat de Cristian Zoicaș, 10 ianuarie 2025, 15:45
Vor fi analizați parametrii de funcționare și vor fi stabilite eventuale intervenții.
Casa de Sănătate amintește că, în cazul în care apar probleme, serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale se pot acorda în regim offline, pentru asigurarea continuității asistenței medicale, iar raportarea informatică se poate face ulterior, într-un interval de trei zile lucrătoare, conform legii.
În prezent, raportările pentru luna decembrie 2024 se pot face până la data de 20 ianuarie pentru toate segmentele de asistență medicală, mai precizează CNAS.
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.