750.000 lei pune la bătaie Primăria pentru cele mai harnice asociații de proprietari
Viceprimarul Dan Tarcea ne-a vorbit la Radio Cluj despre criteriile de departajare.

Articol editat de Andrada Ștefănescu, 18 martie 2025, 13:51
Primăria municipiului Cluj-Napoca a publicat spre consultare publică proiectul privind organizarea concursului între asociațiile de proprietari intitulat „Curățenie Generală”.
Până în 25 martie, persoanele interesate pot trimite sugestii la adresa de e-mail: consultarepublica@primariaclujnapoca.ro sau se pot adresa Centrului de Informare pentru Cetățeni, de pe str. Moților nr. 7 sau la orice primărie de cartier.
Viceprimarul Dan Tarcea, a vorbit, marți, 18 martie, la Radio Cluj, despre criteriile de departajare între asociațiile de proprietari participante la concurs:
Dan Tarcea: Discutăm de un punctaj care va fi acordat în funcție de mai multe criterii care vizează de la amenajarea și curățenia spațiilor verzi până la curățenia parcărilor din zonă, la amenajarea și curățenia zonei de intrare în bloc, de aspectul general al fațadei imobilului, de câte cabluri sunt pe fațadă, de cum se face colectarea selectivă a deșeurilor.
Și pentru acest lucru Primăria Municipiului Cluj-Napoca alocă 750.000 lei ca și premii. Ce înseamnă asta? Avem 40 de premii 1 care sunt în valoare de 3.200 de lei, 40 lei de premii 2 de 2.700 de lei, de 80 de premii 3 în valoare de 2.200 de lei, și 200 de mențiuni care valorează 1.700 lei.
Andrada Ștefănescu
Radio Cluj poate fi ascultat şi online, AICI sau pe telefon: 031 504 0456, apel cu tarif normal.
Ne găsești și pe facebook, twitter și instagram.